Symposium - Sustainable Solutions

ZP11- De Appel

Symposium - Sustainable Solutions

Beste engineer,

Op 30 mei aanstaande organiseren de studieverenigingen Tapp, Scopus en Linkit een gezamenlijk symposium. Dit zal dé dag zijn om informatie op te doen over interessante bedrijven, maar ook om hiermee in contact te komen voor een aankomende baan of stage.
De dag zal in het teken staan van Sustainable Solutions en zal vol zitten met interessante lezingen, interactieve workshops, een luxe gratis lunch en er zal aansluitend een kosteloze netwerkborrel zijn.  Je kan ook je CV laten checken en een professionele foto maken voor je LinkedIn/CV. Alleen maar redenen om hier bij te zijn!

Op het symposium zullen er onder andere lezingen zijn van :

• Damen
  • Hempflax

Ook zal er keuze zijn tussen verschillende workshops van :

• Eqraft - Het bouwen en onderhouden van verwerkings- en verpakkingsoplossingen
  • Training Arbeidsmarkt Oriëntatie - Swipe jij naar links of naar rechts? Wanneer is het voor jou een match?
  • Philips - Hightech systems
  • Onderzoek naar de mogelijkheden van het verplaatsen van installatie onderdelen
  • Sollicitatietraining - Hoe zorg je ervoor dat ik word aangenomen?

Schrijf je vandaag nog in en dan zien we jou op 30 mei!

Dear Engineer,

This Symposium is also availeble for the Mechanical engineering.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien