Engineering the Future

Het Instituut voor Engineering organiseert, samen met studieverenigingen SV Scopus en SV Tapp. op dinsdag 23 november 2021 Engineering the Future: hét evenement waar jonge Engineering professionals zich oriënteren op hun toekomst. Het programma bestaat uit een bedrijvenmarkt en verschillende workshops.

De bedrijvenmarkt geeft studenten en bedrijven de mogelijkheid om met elkaar in gesprek te gaan over vacatures, stageplaatsen, afstudeerplaatsen en beroepsperspectieven. ​Er zijn 40+ bedrijven aanwezig tijdens de bedrijvenmarkt en veel jonge professionals van de opleidingen Industrieel Product Ontwerpen, Werktuigbouwkunde, Technische Bedrijfskunde en Elektrotechniek komen om zich te oriënteren op hun toekomst. Ook studenten van de masters Energy for Society, European Master in Renewable Energy, European Master in Sustainable Energy System Management en Smart Systems Engineering zijn aanwezig.

Naast de bedrijvenmarkt kan je deelnemen aan verschillende workshops die door uiteenlopende bedrijven zijn georganiseerd, zoals Eekels Technology, AKOS en Koninklijk Nederlands Lucht- en Ruimtevaartcentrum.

Studenten: meld je hier aan voor Engineering the Future! Door je aan te melden heb je gratis toegang tot de bedrijvenmarkt en de workshops. Let op: bij de workshops geldt, vol = vol.

Bedrijven: deelname aan de bedrijvenmarkt is helaas niet meer mogelijk.

Coronamaatregelen

Gelukkig mogen we met inachteneming van een aantal maatregelen en met het doorvoeren van aanpassingen Engineering the Future laten doorgaan. Uiteraard gelden de basisregels; handen wassen, 1,5 meter afstand houden en thuisblijven bij klachten. Daarnaast gelden ook deze maatregelen:

• Draag een mondkapje als je je verplaatst;
  • We hanteren een maximale groepsgrootte van 75 personen;

Daarnaast moeten studenten zich aanmelden voor de bedrijvenmarkt (waar we werken met tijdslots) en voor de workshops. We vragen de bedrijven om met maximaal één persoon bij de stand plaats te nemen.