Penningmeester - Robin Mol

Beste lezer,

Mijn naam is Robin Mol en mag dit collegejaar de rol van de Penningmeester uitvoeren voor de vereniging. Ik ben 25 jaar en woon in Grunn. Voordat ik ben begon aan de opleiding Werktuigbouwkunde heb ik 2 jaar technische bedrijfskunde gedaan samen met 3 jaar lang MBO facilitair leidinggevende, inmiddels is het al drie jaar geleden dat ik ben begonnen aan de opleiding werktuigbouwkunde. Vanaf dat ik aan de HBO ben begonnen ben ik al actief bij verschillende studieverenigingen waaronder Scopus en Tapp, bij Tapp ben ik de laatste 3 jaar al actief bij de activiteitencommissie.

De doorslaggevende reden voor mij om te solliciteren voor deze functie was om vaardigheden te leren die je bij werktuigbouwkunde niet leert en mijn financiële vaardigheden te verbeteren. Ik wil dit jaar alle budgetten goed controleren en ervoor zorgen dat de studenten waarde hechten aan de studievereniging waardoor zij zich meer zullen inzetten voor de vereniging. Op deze manier hoop ik een bijdrage te leveren aan een leuke en leerzame studententijd voor de leden van S.V. Tapp.

Verder werk ik in de technische dienst, vind ik het leuk om aan voertuigen te sleutelen en ben niet vies van een drankje (alles behalve bier). Ik hoop jullie te zien op het kantoor of één van onze borrels.

Groeten, Robin