Intern Coördinator - Arjen Eisen

Beste lezer,

Mijn naam is Arjen Eisen, 23 jaren oud en woon in Groningen. Aankomend jaar zal ik aan mijn 4e en alweer het laatste jaar beginnen van de opleiding Werktuigbouwkunde. Gedurende dit jaar zal ik actief zijn als intern coördinator bij Tapp, waar ik  mijn steentje bij wil dragen aan het groeiende succes van de vereniging.

De afgelopen jaren heb ik al veel van Tapp mogen meemaken, doordat ik actief lid was bij zowel de excursiecommissie als de activiteitencommissie. Daarnaast was ik vaak aanwezig op de activiteiten die door Tapp georganiseerd waren. De gezelligheid en gezonde sfeer binnen Tapp heeft mij er toe aangezet om te solliciteren en nu kan ik met trots zeggen dat ik aankomend jaar bestuurslid ben van deze mooie studievereniging.

Ik hoop jullie allemaal te zien op de georganiseerde activiteiten en kijk uit naar een gezellig jaar!

Met vriendelijke groet,

Arjen Eisen