Bestuur 2021-2022

Daan Boonstra (2020) Intern Coördinator
Sven van der Heide (2020) Extern Coördinator

Beste leden,

Het studiejaar is alweer een tijdje begonnen en we hopen dat het jullie tot dusver goed af gaat.

Er staan dit jaar weer en heel aantal activiteiten op de planning. Dit met als doel je mede studenten te leren kennen en kennis te maken met het werkveld van een werktuigbouwkundige. Zo gaan we bijvoorbeeld lekker borrelen, bowlen en bij een aantal bedrijven op bezoek.
Ook staat er dit studiejaar een diesfeest en een buitenlandse reis  naar München gepland.
De actieve leden zijn niet vergeten. Voor hen staat nog commissiecompetitie, een extra activiteit en een actieve leden weekend gepland. Zij kunnen binnenkort ook hun eigen SV Tapp sweater verwachten.

Internationalisatie staat hoog op onze prioriteitenlijst dit jaar. Zo komt er dit jaar een Engelse versie van de site en zal een deel van de excursies en lezingen in het Engels worden gegeven. Verder is er een internationalisatiecommissie opgericht die een Engelse activiteit gaat organiseren. Dit om de studie Mechanical Engineering meer te betrekken bij de vereniging.

Je kan ons altijd bereiken met opmerkingen of vragen op secretaris@svtapp.nl.

We hopen jullie veel te zien dit jaar, bij activiteiten en/of op ons kantoor in ZP11/D1.61.

Met vriendelijke groet,

Namens studievereniging Technisch Appèl,