Bestuur 2023-2024

Hindrik Dijkema (2021) Intern Coördinator
Mathijs Leunge (2021) Extern Coördinator

Beste leden,

Het studiejaar is al in volle gang en we hebben al veel mooie activiteiten met elkaar mogen organiseren en meemaken. Zo is het jaar afgetrapt met een succesvolle introductieweek, hebben we samen al bedrijven mogen bezoeken, borrels gehad en activiteiten mogen beleven met als hoogtepunt Walibi!

Maar dit was slechts het begin! Aankomend jaar zullen er nog vele leuke, leerzame maar ook zeer vette activiteiten plaatsvinden! Zo staat er bijvoorbeeld een meerdaagse excursie naar Hannover Messe gepland, de grootste techniekbeurs van Europa! Ook zal de jaarlijkse buitenlandse reis plaats gaan vinden, het gala en natuurlijk het actieve ledenweekend.

Ook zullen we dit jaar nog weer een schepje bovenop de internationalisering doen om zo nog meer internationale studenten bij de vereniging te betrekken.

Wij zien jullie allen graag terug tijdens de activiteiten en op school. Laten we er met zijn allen samen een memorabel jaar van maken.

Je kunt ons altijd bereiken voor opmerkingen of vragen via secretaris@svtapp.nl of kom gerust langs op ons kantoor op de Van Doorenveste in D1.61.

Namens het 9e bestuur der studievereniging Technisch Appèl,

Sjouke Talsma