Voorzitter - Freek Postma

Beste lezer,

Ik ben Freek Postma. Nu 24 en woon al zo een jaar in Groningen. Dit jaar mag ik de voorzitter zijn van de studievereniging Technisch Appèl. Samen met de jongens uit mijn bestuur wil ik er een heel leuk en leerzaam jaar van maken. Daarnaast hoop ik verder te kunnen bouwen in het voortbestaan van de studievereniging.

De reden om voorzitter te zijn is voor mij de leermogelijkheden. De verantwoordelijkheid en het vermogen om een goede planning te maken en na te leven zijn belangrijke punten in het leven. Deze wil ik door middel van mijn functie naar een hoger niveau brengen. Daarnaast wil ik zorgen voor een leerzame studietijd voor alle studenten van de opleiding.

Ik zie jou graag langskomen op ons kantoor om hulp te bieden waar ik dat kan. Desnoods gewoon de tijd te doden.

Groeten, Freek Postma