Voorzitter - Sander Klamer

Beste lezer.

Mijn naam is Sander Klamer en ik ben voorzitter van de studievereniging Technisch Appél voor het komende schooljaar. Ik ben 21 jaar oud en woon in de stad Groningen. Vorig schooljaar ben ik begonnen met de studie werktuigbouwkunde en ik heb aan het einde van het jaar mijn propedeuse behaald. Nu ga ik beginnen aan het tweede jaar van de studie.

Vorig schooljaar ben ik als actief lid binnen SV Tapp begonnen in de introductiecommissie. Hierbij heb ik samen met mijn commissieleden activiteiten en excursies geregeld voor de aankomende eerstejaars studenten. Hierdoor heb ik een goed beeld bekregen van de vereniging en wil ik graag bijdragen aan het groeiende succes van SV Tapp. Daarom heb ik gesolliciteerd als voorzitter.

Het komende schooljaar wil ik actief betrokken zijn bij het werven van nieuwe (actieve) leden, ondersteunen van medestudenten en de opleiding leuker te maken voor de werktuigbouwkundige student.

Ik hoop hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Sander Klamer