Commissies

Wil jij aankomend jaar meer uit je studietijd halen en je actief inzetten voor een vereniging?

Tapp is op zoek naar jou!

Ieder jaar zijn wij van Tapp weer op zoek naar actieve leden voor in onze commissies. Onze commissies houden zich bezig met allerlei verschillende zaken zoals het organiseren van borrels, de jaarlijkse buitenlandse reis of bijvoorbeeld het maken van promotiemateriaal voor deze activiteiten en het onderhouden van de Facebook pagina. Meer informatie over de werkzaamheden van iedere commissie is te vinden door op de verschillende links te klikken.

Wat kan je van Tapp verwachten als actief lid?

Als actief lid van Tapp kan je natuurlijk een gezellig jaar verwachten, een jaar vol leuke activiteiten en gezellige borrels tot in de late uurtjes. Je leert gedurende deze periode goed samenwerken met de commissie waarin je zit. Daarnaast krijgt binnen enkele commissies ieder commissielid zijn eigen Tapp hoodie. Er worden ieder jaar een aantal dingen exclusief voor de actieve leden georganiseerd, zoals een actieve leden uitje, het actieve leden weekend aan het eind van het studiejaar en de commissie competitie.

Naast de sociale voordelen heeft het actief zijn ook voordelen op professioneel gebied. Door actief te zijn binnen een vereniging excelleer jij jezelf namelijk van je medestudenten. Door je actief in te zetten toon jij namelijk aan dat je meer uit je studie wil halen dan de standaard student, wat erg meehelpt bij latere sollicitatieprocedures. Voor zijn/haar inzet zal ieder actief lid een certificaat ontvangen waarmee hij kan aantonen dat hij zich ingezet heeft voor de vereniging.

De commissie competitie

Ieder jaar organiseert Tapp een commissie competitie voor haar actieve leden. Zo ook dit jaar weer. De commissie competitie is bedoeld om op een leuke en gezellige manier de band onder de actieve leden te versterken door middel van allerlei verschillende opdrachten. Tevens zal de winnende commissie aan het eind van het jaar een leuk cadeau krijgen voor de geleverde prestaties!

Ben jij na het lezen geïnteresseerd om aankomend jaar actief te worden binnen een van onze commissies? Meld je dan snel aan door een mailtje te sturen naar intern@svtapp.nl, of loop eens binnen op kantoor voor een praatje met een bakje koffie! (Zernikeplein 11, D1.61)

Word_actief.jpg