Voordelen lidmaatschap

Als lid van Studievereniging Technisch Appèl kun je gebruik maken van verschillende voordelen en kortingen. Op deze pagina vind je alle voordelen die je bij je lidmaatschap krijgt.

Bij het nemen van een lidmaatschap van Tapp kan je gebruik maken van de volgende voordelen:

• Tapp organiseert tenminste 14 bedrijfsbezoeken door het jaar, als lid kan je je hier gratis voor aanmelden.
  • Tapp organiseert verschillende lezingen en trainingen door het jaar heen, vaak zijn deze aansluitend op het lesprogramma.

Naast de studie gerichte onderdelen biedt Tapp ook nog gezellige activiteiten aan, deze zijn bijvoorbeeld:

• Een maandelijkse borrel met gratis budget
  • Verschillende (sport) activiteiten
  • Een jaarlijkse buitenlandse reis
  • De dies (verjaardag) van Tapp
  • Een jaarlijks gala

Naast de standaard voordelen hebben we ook nog verschillende kortingen die je kan gebruiken bij onze partners:

Pouw Rent Autoverhuur is een autoverhuurder met een Gronings karakter. Verbonden met bijna elke grote studieverenging van Groningen, Pouw Rent is het bedrijf waar je gemakkelijk en snel online een auto, verhuiswagen, bestelbus of 9-persoonsbusje huurt. Ze hebben een gigantische variatie aan voertuigen. Van een mini Cabriolet voor de romantische reisjes, tot aan een heel assortiment bestelbusjes. Er zit altijd een auto bij die aan je wensen voldoet.

Als lid van Tapp krijg je 10% korting bij het huren van een auto of busje. Heb je interesse? Bel dan naar  050 211 1888 of neem een kijkje op de website.

Pouw rent

Logo_pouwrent.jpg

Shirt a la minute is onze vaste drukker voor alle commissiekleding en merchandise. Leden kunnen langsgaan bij de vestiging (Vismarkt 44, te Groningen) en krijgen 15% korting op de bestelling. Voor meer informatie kan je een kijkje nemen op de website.

Shirt A La Minute

Shirt_a_La_Minute.jpeg