Bestuur 2014-2015

Dit is het oprichtingsbestuur van S.V. Tapp!

bestuur2014-2015.jpg
Het oprichtingsbestuur van S.V. Tapp

Bestuur 2014-2015

Youp van Ligten (2015) Secretaris
Bram Dees (2015) Voorzitter
Ruben Ufkes (2015) Penningmeester
Niels Mooij (2015) Intern Coördinator

"Daar stonden we dan, de taart met het logo van Tapp stond op tafel en we presenteerden ons aan het team van docenten van onze opleiding. We konden ze vertellen dat we net begonnen waren: door een sollicitatietraining, een paar excursies en twee borrels te organiseren, lieten we al onze medestudenten weten waarom een studievereniging nou zo’n goed idee is. En het duurde niet lang tot mensen begonnen te vragen of ze lid konden worden.

Op 14 oktober 2014 was de eerste vergadering, in januari 2015 de eerste activiteit, op 26 mei 2015 werden we officieel een vereniging en de inschrijving opende in september 2015.

We hadden genoeg plannen en ideeën en we hebben enthousiast gebouwd aan de vereniging zoals wij die voor ons zagen. En met succes. Je kunt aan de website waarop je dit leest zit wel zien dat Tapp is blijven groeien. En dat moet ook.

Wij als eerste bestuur hebben als doel gehad om de werktuigbouwers beter te informeren over de mogelijkheden na het afstuderen en om ze elkaar te laten helpen met moeilijke vakken. Maar ook zeker om ze gewoon elkaar te laten ontmoeten bij de tap en de studententijd nog net wat mooier te maken dan deze al was. Geniet ervan!"

Bram Dees