Intern coördinator - Matthijs Zut

SV_Tapp_Bestuur_2022-4.jpg

Dag Tappers,

Mijn naam is Matthijs Zut en aankomend jaar zal ik de Intern coördinator zijn bij SV Tapp. Dit houdt in dat ik dit jaar zal gaan over voornamelijk de vereniging van binnenuit, denk hierbij aan het bestuur, de commissies, de (actieve) leden en het contact hiertussen. Op dit moment ben ik tweedejaars Werktuigbouwkunde student, na een fantastisch eerste jaar heb ik besloten om bestuur te doen bij deze prachtige vereniging. Ook ben ik in het weekend te vinden op het veld als (assistent-)scheidsrechter, houd ik enorm van muziek en bier. Als je graag meer te weten wil komen over commissies, de vereniging of iets anders kan je altijd langs het kantoor komen of contact met mij opnemen. We spreken elkaar!