Word lid!

• 2 Persoonlijke gegevens
  • 3 Klaar!

Beste aspirant Tapp lid!

Op deze pagina kun je je aanmelden om lid te worden van studievereniging Technisch Appèl!

De contributie bedraagt €15,- per jaar en zal worden afgeschreven via automatische incasso. Dit zal gebeuren op 24 januari. 2 weken van te voren zal je hiervan nog op de hoogte gesteld worden. De inschrijving wordt stilzwijgend verlengd, tenzij je je vóór 1 juli per mail naar secretaris@svtapp.nl uitschrijft.

Alumni

Ben jij afgestudeerd werktuigbouwkunde student? Word dan gratis alumni! S.V. Tapp biedt de kans om zo in contact te blijven met de opleiding en de alumnileden. Als alumni is het mogelijk om aan de activiteiten van S.V. Tapp deel te nemen (met uitzondering van de excursies) bij deze activiteiten kan worden gedacht aan borrels, lezingen en sponsorborrels. Zie jij het wel zitten om alumni te worden van S.V. Tapp? Meld je dan aan.

PS: Als alumni vul je bij het studentnummer “Alumni + studentnummer” in.

Lidmaatschapstype