Penningmeester - Jarno van Dijk

Beste lezer,

Ik ben Jarno van Dijk, 21 jaar, woonachtig in Groningen en penningmeester van Studievereniging Tapp (Technisch Appél). Ik heb mijn propedeuse behaald en ga beginnen aan het tweede jaar van mijn studie. Afgelopen studiejaar ben ik actief geweest in de kascommissie. Tijdens mijn activiteiten voor de kascommissie heb ik een goed beeld gekregen van de vereniging en van de taken van de penningmeester. Hierdoor groeide mijn enthousiasme voor de vereniging en dit heeft mij er toe aangespoord om te solliciteren voor de functie van penningmeester. Op deze manier kan ik mij nog meer inzetten voor de vereniging. Mijn doel is om te zorgen dat we financieel een gezonde vereniging zijn zodat we veel activiteiten kunnen organiseren, zoals excursies, lezingen, bijles en andere studie gerelateerde evenementen. Dit om zo een bijdrage te leveren aan de studie en om de werktuigbouwkunde studenten een leuke tijd te bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Jarno van Dijk