Extern Coördinator - Vince Jansen

Beste lezer,

Mijn naam is Vince Jansen en ik mag dit collegejaar de rol van de extern coördinator uitvoeren voor de vereniging. Ik ben 21 jaar en woon in Groningen. Voordat ik begon aan de opleiding werktuigbouwkunde heb ik een jaar in Amerika gezeten en inmiddels is het al drie jaar geleden dat ik ben begonnen aan de opleiding werktuigbouwkunde. In de afgelopen twee jaar ben ik actief geweest bij verschillende verenigingen, maar nog niet bij S.V. Tapp.

De doorslaggevende reden voor mij om te solliciteren voor deze functie was om vaardigheden te leren die je bij werktuigbouwkunde niet leert en mijn netwerk te verbreden. Ik wil dit jaar met veel bedrijven netwerken en leuke activiteiten/excursies organiseren voor de vereniging. Op deze manier hoop ik een bijdrage te leveren aan een leuke en leerzame studententijd voor de leden van S.V. Tapp.

Verder sport ik graag, houd ik van koken en ben ik niet vies van een biertje. Ik hoop jullie te zien op één van onze activiteiten!

Groetjes, Vince Jansen

Foto_Vince.JPG