Voorzitter - Sjouke Talsma

Bestuursfoto_Sjouke_2.jpg

Goedendag beste Tappers,

Mijn naam is Sjouke Talsma en ik ben nu zo’n 3 jaar lid van SV Tapp waarvan 2 jaar als actief lid. In deze tijd heb ik veel leuke momenten beleeft en mooie herinneringen mogen maken.

Daarom wil ik iets terug doen voor de vereniging. Ik heb zelf een geweldige tijd meegemaakt bij SV Tapp en ik gun dit anderen ook toe. Toen de sollicitatie voor het nieuwe bestuur openkwam leek mij dit een uitgelezen kans en daarom heb ik de keuze gemaakt om in het bestuur te willen stappen.

Tijdens het werken in projectgroepen in de afgelopen 3 jaar van mijn studie Werktuigbouwkunde nam ik vaak de project leidende rol op mij. Ook heb ik tijdens mijn stage gezien wat ervoor nodig is om een goede werkvoorbereider te zijn en hoe het is om grote projecten te managen. Dit trok mij erg aan en daarom leek mij de functie van voorzitter een goede kans om dit voor mijzelf in de praktijk te brengen.

Mijn doel dit jaar is om samen met de geweldige mensen waarmee ik het bestuur van ‘23-‘24 mag vormen de leden een leuke en memorabele tijd te geven bij SV Tapp waar zij later met veel plezier op terug mogen kijken.

Ik kijk er naar uit om jullie te zien op onze activiteiten en er samen met jullie een geweldig jaar van te maken!

Groetjes,

Sjouke