Over SV Tapp

Over SV Tapp

Wat is SV Tapp?

Studievereniging Technisch Appèl (SV Tapp) is de studievereniging voor en door werktuigbouwkundige studenten. De studievereniging is opgericht in 2015.

De missie van SV Tapp

Wij (het bestuur) willen ervoor zorgen dat de studenten een leuke, leerzame en actieve periode hebben gedurende hun studie. Daarom willen wij de studenten ondersteunen om hun kennis en netwerk te vergroten, de opleiding aantrekkelijker te maken, de beleving van de studie en de technische wereld te verbeteren.

Wat kan SV Tapp betekenen voor jou als student(e)?

Voor maar €15 per jaar organiseren wij excursies die nodig zijn voor beroepsoriëntatie, gezellige activiteiten, gezellige borrels, ondersteuning bij moeilijke vakken en speciale activiteiten voor actieve leden.

We brengen ook de studenten uit het eerste en tweede leerjaar samen zodat ze eerstejaars goed kunnen begeleiden bij het halen van hun propedeuse.

Daarnaast zijn wij een klankbord voor de studenten. Wij hebben connecties met de opleidingscommissie en door het goede contact met decanen en docenten zijn wij een belangrijke partij in het behartigen van de belangen van studenten.

Ook kan jij als student(e) wat voor ons betekenen, ben je daarin geïnteresseerd en lijkt het je wat om iets voor jouw medestudenten te betekenen?!

Bezoek ons dan eens op ons kantoor! ZP11/D1.61