Extern coördinator - Geert Varela Put

Beste lezer,

Mijn naam is Geert Varela Put en ik ben de nieuwe extern coördinator bij de studievereniging Tapp, dit is de studievereniging van Werktuigbouwkunde aan de Hanzehogeschool Groningen. Voordat ik begon met deze studie heb ik een tussenjaar genomen in Amerika. Inmiddels heb ik mijn propedeuse behaald en ben ik weer begonnen aan het tweede jaar. Mijn doel is om alle studenten van Werktuigbouwkunde te helpen met het behalen van hun diploma.

Daarnaast probeer ik de studie ook zo leuk mogelijk te maken en hoop ik veel dingen te kunnen regelen voor en met bedrijven/studenten. Ik probeer het contact te versterken tussen de bedrijven en studenten.

Hier houd ik op met het schrijven over mijn verleden, ik werk namelijk liever aan de toekomst!

Met vriendelijke groet,

Geert Varela Put