Bestuur 2020-2021

Wouter Westerveld (2019) Intern Coördinator
Jeroen De Wolff (2018) Extern Coördinator

Beste leden,

De eerste activiteiten zitten er op dit moment al weer op! Helaas kunnen door het coronavirus de meeste activiteiten niet fysiek plaatsvinden. Dit vinden wij zelf ook erg jammer. Ondanks deze tegenslag gaan we er toch een mooi jaar van maken!

We merken dat het erg lastig is om contact te houden met medestudenten, docenten en vrienden. Daarom gaan we ons best doen om dit jaar leuke (online) activiteiten te organiseren! We hopen dat we op deze manieren gezellig in contact met elkaar kunnen blijven.

Het studeren is er ook niet makkelijker op geworden, we hebben (bijna) alleen maar online colleges en het samenwerken met medestudenten is erg lastig. We willen jullie dan ook aanmoedigen om samen te gaan studeren, je zult merken dat je op deze manier veel meer leert! Daarnaast kunnen jullie altijd bij het bestuur terecht met vragen over de vakken en opleiding, dan gaan we ons best doen om jullie op weg te helpen!

We hopen natuurlijk ook dat jullie allemaal gezond deze zware tijden door komen en hopen jullie uiteraard zo snel mogelijk weer te zien!

Mochten er nog vragen zijn omtrent de vereniging en de activiteiten, dan ontvangen we deze graag op secretaris@svtapp.nl.

Samen gaan we van deze bijzondere tijd een hele mooie tijd maken, stay safe!

Met vriendelijke groet,

Namens studievereniging Technisch Appèl,