Intern Coördinator

Intern coördinator

Lieve Tapper,

Mijn naam is Hindrik Dijkema en dit jaar de Intern coördinator van SV Tapp.

Wat doe je nou eigenlijk als Intern coördinator? Dat is een vraag die ik het afgelopen jaar van verschillende mensen binnen en buiten de vereniging heb gekregen van mensen. Het antwoord hierop is eigenlijk: best wel veel. Als Intern coördinator ben je namelijk de verbinding tussen de commissies, de leden, het bestuur maar ook naar andere verenigingen. Je hebt veel contact met (bestuurs)leden op kantoor, school en daarbuiten. Het contact wat je hebt met de leden komt voornamelijk omdat je vergaderingen bijwoont van de commissies en door goed bereikbaar te zijn via WhatsApp. Door hier dagelijks mee bezig te zijn leer je enorm veel nieuwe mensen kennen, bouw je mooie vriendschappen op en leer je je professioneel en luchtig op te stellen.

Als Intern coördinator ondersteun en stuur je de commissies waar dit nodig is, je houdt nauw contact met de commissie en zorgt dat de taken tijdig volbracht worden. Dit zijn taken zoals zorgen dat de evenementen op tijd op de site komen, begrotingen nakijken van de commissies en je eigenlijk overal mee bemoeien :). Ook organiseer je dingen zoals de commissiecompetitie, actieve leden avonden, het actieve leden weekend maar dit natuurlijk met een beetje hulp van je medebestuur.

Tot nu toe doe ben ik 5 maanden actief als de Intern coördinator en vind ik het super leerzaam en leuk om te doen. Ook ben ik erg trots op wat we tot nu toe hebben neergezet (en gaan neerzetten) voor de leden, leuke activiteiten, mooie reizen, borrels en een unieke kans om naar de grootste techniek beurs van heel europa te gaan. Naast het besturen van SV Tapp is er nog veel meer leuks aan de besturen wereld. Als SV Tapp zijnde ben je namelijk niet het enige bestuur binnen de Hanze, je bent met nog 30+ andere besturen van studieverenigingen waar je allemaal leuke activiteiten en borrels mee houdt. Dus ook buiten werktuigbouwkunde kom je ook in contact met een enorme vrienden groep waar je altijd wel een feestje kunt mee vieren ;).

Natuurlijk is elk persoon verschillend en daarom ook elke Intern coördinator. Lijkt het jou leuk om je eigen draai te geven aan het vak, de verbinding te worden tussen het bestuur en alle leden en om kennis te maken met heel veel leuke mensen? Stuur dan je CV met een korte motivatiebrief op naar secretaris@svtapp.nl . Dan word je uitgenodigd worden voor een kennismakingsgesprek met mij!

Voor vragen over mijn functie en bezigheden kun je altijd een mailtje sturen naar intern@svtapp.nl, of mij een berichtje sturen.

Groetjes,

Hindrik