Secretaris

Mijn naam is Jort Frankena en ik ben momenteel secretaris bij studievereniging Technisch Appèl. De secretaris is de rechterhand van de voorzitter. Je bent na de voorzitter degene die doorslaggevende besluiten mag/kan nemen.

Tijdens de wekelijkse vergaderingen ben jij de persoon die alle notulen bijhoudt. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van alle deadlines, actiepunten en bepaalde besluiten die zijn genomen. Op deze manier ben je het aanspreekpunt voor zowel je bestuursgenoten, als de leden van onze vereniging. Als iemand een vraag heeft, kan jij deze voor ze beantwoorden.

Ook ben jij degene die alle (belangrijke) mailtjes van andere partijen binnen krijgt. Het is aan jou om deze in de gaten te houden en door te sturen naar de voorzitter of naar degene voor wie de mail bedoeld is wanneer dit nodig is.

Ben je goed in Nederlands? Dan is deze functie perfect voor jou. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor alle geschreven stukken die vanuit de vereniging komen. Denk aan onze sociale media en aan al het mailcontact.

Persoonlijk ben ik erg blij met mijn keuze om het bestuur in te stappen. Ik heb persoonlijk al enorm kunnen groeien en heb al veel geleerd. Als bestuurder ben je deel van het sturende orgaan van de vereniging, dit doe je dan ook samen met je bestuursgenoten. Je kan op deze manier erg veel leuke dingen neerzetten voor de vereniging.

Ook blijft het contact niet alleen binnen je eigen vereninging, zo leer je ook veel bestuurders kennen van de andere Hanze verenigingen. Kortom je leert erg veel mensen kennen in je tijd van het bestuur en houdt hier dan ook erg leuke en waardevolle contacten aan over.

Ben je nou enthousiast? Stuur een mail met je CV en een korte motivatie naar secretaris@svtapp.nl. Dan zul je kort daarna worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek met mij (de secretaris)

Twijfel je nog of heb je dringende vragen? Stel ze dan gerust door een mailtje te sturen of kom een keer langs op kantoor!(Zernikeplein 11, kamer D1.61) Dan zal ik proberen je vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden.

Bestuursfoto_Jort_2.jpg