Halfjaarlijkse algemene ledenvergadering

29 mrt. 2023 18:45 - 22:00
Zernikeplein 11

Halfjaarlijkse algemene ledenvergadering

Op 29 maart om 19:00 vindt de halfjaarlijkse algemene ledenvergadering (HALV) plaats. Tijdens de HALV presenteert het bestuur haar behaalde doelen uit het afgelopen halfjaar én kijkt zij vooruit op de nog komende periode. De vereniging waardeert de input van haar leden altijd enorm en vindt het dus erg leuk als je aanwezig bent! Dit is voor jou de kans om input op belangrijke besluiten te geven en wat meer te weten te komen over het proces achter de muren.

Om de spanning er wat af te halen gaan we na afloop nog even de stad in voor een drankje en een spelletje.

De vergadering gaat van start om 19:00, om 18:45 start de inloop. De vergadering vindt plaats in ZP11, lokaal D1.34. Hopelijk zien we je dan!

Groetjes van je favoriete bestuur <3