Beerpong toernooi!

Mesacosa

Beerpong toernooi!

Beste Tappers,

31 mei organiseren we met studieverenigingen Linkit, Versorium en Exploratio een mega-bierpongtoernooi!
🏓🍻
Naast dat het onze plicht is om de eer van onze vereniging te verdedigen in deze titanenstrijd, is het natuurlijk een geweldige manier om kennis te maken met een heleboel mensen van andere studies.
Het toernooi zal georganiseerd worden in het prachtige pand van s.v. Mesacosa in het centrum van Groningen, en de eerste twee fusten zijn helemaal gratis!
Nadat het beste trio is gekroond tot winnaars en is voorzien van eeuwige roem belooft het een ware escalatie te worden. Denk jij dat je team het in zich heeft om bierpongkampioen 2023 te worden?🤩 Meld je dan snel aan voor 24 mei want vol=vol! (72 plekken, 18 per vereniging)

📍 studievereniging Mesacosa, Zwanestraat 35, Groningen.
🗓️ Woensdag 31 mei
🕒 20:00-22:00 toernooi, daarna verder borrelen.
💰 €5,39 voor leden en €10,39 voor niet-leden

Kusjes💋,
Tapp, Linkit, Versorium en Exploratio

Deelnemers