Symposium - Future technology and ways to make it sustainable

TN/P0.02

Symposium - Future technology and ways to make it sustainable

Beste leden,

Op 9 mei 2017 organiseren SV Tapp (Werktuigbouwkunde) en SV Scopus (Technische Bedrijfskunde) een symposium. Het thema van het symposium is: “Future technology and the way to make it sustainable”. Tijdens dit evenement komen er meerdere bedrijven spreken over themagerelateerde onderwerpen.

Deze dag bestaat uit een ontvangst met koffie/thee en cake. Daarna gaan de sprekers de mogelijkheden vertellen die aansluiten bij het thema. Hierna gaan we lunchen. Gedurende de lunch zijn er activiteiten, zoals een cv-check en het maken van een zakelijke profielfoto, waaraan jij mee kan doen. Na de lunch zijn er drie verschillende workshops die je kunt volgen. Tijdens deze workshops worden er casussen voorgeschoteld.

Er zijn maar 40 plekken beschikbaar dus zorg dat je er snel bij bent! Inschrijving is mogelijk via de site van je vereniging. Na deze workshops vindt er een netwerkborrel plaats. Deze dag wordt geleid door niemand minder dan Nathan de Vries, bekend van BNN. Verder is het helemaal gratis voor de leden van SV Tapp en SV Scopus. Voor niet-leden wordt er een bedrag van €15,- in rekening gebracht. Ook zal het symposium voor 2 excursie punten tellen*.

Stuur de top 3 van workshops die jij het liefst wilt volgen op naar: symposium@svtapp.nl

#1 Workshop NAM: Participatie Solar projecten

#2 Workshop Wepro: Terugwinnen van energie voor je bedrijfspand/huis/zwembad

#3 Workshop door Vandebron: Duurzame energiebronnen

Stuur ook direct je (anonieme) CV mee zodat deze van te voren gecontroleerd wordt door Voort!

Planning:

08:30 – 09:00                    Inloop met koffie,thee en gebak

09:00 – 09:15                     Dag opening

09:30 – 10:30                     #1 lezing: Energy filosoof ‘Gert-Jan Veldink’

10:30 – 10:45                     Korte pauze

10:45 – 11:45                     #2 lezing: ENGIE ‘Robotica’

11:45 – 12:45                    Lunch

12:45 – 13:45                     #3 lezing: Philips ‘Future Technology’

13:45- 15:45                       #1 Workshop door NAM: Participatie in Solar projecten.

13:45- 15:45                       #2 workshop door Wepro: Terugwinnen van energie voor je bedrijfspand/huis/zwembad

13:45- 15:45                       #3 workshop door Vandebron: Duurzame energiebronnen

15:45 – 16:15                     Dag afsluiting

16:15 – 17:30                     Netwerkborrel