Hannover Messe technische beurs

Hannover

Hannover Messe technische beurs

Beste Tappers,

Het is zo ver, het grootste evenement van Tapp dit jaar! De HANNOVER MESSE beurs! Dompel je onder in de toekomst van technologie op HANNOVER MESSE! Ontdek innovaties, netwerk met industrieleiders en laat je inspireren door cutting-edge technologieën. Een unieke kans voor studenten om de nieuwste trends in de industrie te verkennen en te ervaren!

Het is een tweedaags evenement op 22 en 23 april waarbij het vervoer, de overnachting en tickets bij in zitten begrepen.  We gaan samen met Versorium (de studievereniging van elektrotechniek) en we bieden per vereniging 40 plekken aan voor €55 per ticket! Aarzel dus niet en schrijf je snel in!

Mocht je twijfelen over afwezigheid op school? Ook dat is geregeld, voor de 2e, 3e en 4e jaars zijn alle tentamens en belangrijke lessen om het evenement heen gepland.

Naast het aanmelden op de site moet je ook de volgende enquete invullen: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddaqpDnMz_5Kj-7VMLZ7ITXHUzpuuxMqBK_K0lcNHx6km7DA/viewform?usp=sf_link

Graag zien we jullie de 22 en 23e!

Groetjes het bestuur

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien