Voorzitter

Mijn naam is Sjouke Talsma en ik ben dit jaar de voorzitter van SV Tapp. Als voorzitter ben je het gezicht, de eindverantwoordelijke en het aanspreekpunt van de vereniging. Daarnaast ben jij de persoon die contact houdt met de Hanzehogeschool. Denk hierbij aan de dean, teamleiders en docenten.

Het is aan jou om je bestuursleden aan te sturen en te ondersteunen. Ook is het aan jou de taak om te zorgen dat je met je bestuur belangrijke beslissingen neemt en deadlines stelt. Tijdens de bestuursvergaderingen die jij leidt zorg jij voor overzicht en structuur. Je houdt de doelen die jullie als bestuur aan het begin van het jaar hebben opgesteld in de gaten en zorgt dat deze nageleefd worden.

Mocht je nou verder vragen hebben over de functie en even willen babbelen, neem gerust contact met mij op via voorzitter@svtapp.nl of kom gezellig langs op kantoor.

Ben je klaar om deze uitdaging aan te gaan? Stuur dan een mail met je CV en een korte motivatie naar secretaris@svtapp.nl. Dan zul je kort daarna worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.

Bestuursfoto_Sjouke_2.jpg