Engineering the Future

Samen met het Instituut voor Engineering Hanzehogeschool Groningen en Studievereniging Scopus hebben wij op dinsdag 29 november 2022 Engineering the Future georganiseerd, hét evenement waar jonge Engineering professionals zich oriënteren op hun toekomst. Het programma bestond uit een bedrijvenmarkt en verschillende workshops.

De bedrijvenmarkt geeft studenten en bedrijven de mogelijkheid om met elkaar in gesprek te gaan over vacatures, stageplaatsen, afstudeerplaatsen en beroepsperspectieven. ​Er zijn 40+ bedrijven aanwezig geweest tijdens de bedrijvenmarkt en veel jonge professionals van de opleidingen Industrieel Product Ontwerpen, Werktuigbouwkunde, Technische Bedrijfskunde en Elektrotechniek kwamen om zich te oriënteren op hun toekomst. Ook studenten van de masters Energy for Society, European Master in Renewable Energy, European Master in Sustainable Energy System Management en Smart Systems Engineering waren aanwezig. Naast de bedrijvenmarkt kon je ook deelnemen aan verschillende workshops die door uiteenlopende bedrijven waren georganiseerd.